niedziela, 22 marca 2015

Cardio dnia: z elementami kickboxingu

Ostatnio udało mi się przećwiczyć ciekawe cardio, którym zdecydowanie warto się podzielić. Jest to dość intensywny trening i zawiera w sobie elementy kickboxingu.


Boks, kickboxing zawsze na swój sposób mnie fascynowały, choć jeszcze nigdy nie próbowałam takiej aktywności. Może kiedyś? Dzisiejsze cardio to chociaż taka namiastka, gdzie można porobić trochę wykopów i boksowania :)

Cardio jest prowadzone przez sympatycznego gościa o pseudonimie YaBoyMillHoy. Cały trening trwa 35 minut. Rozpoczyna się 3,5-minutową intensywną rozgrzewką, następnie mamy krótkie dynamiczne rozciąganie, a po nim właściwy trening (intensywny!) składający się z 3 różnych obwodów. Na końcu wyciszenie i rozciąganie. 



Mamy tu dużo boksowania, kopniaków, wyskoków i przeróżnych ich kombinacji. Moim ulubionym chyba zostało to nazwie Power Core Combo (w 15 minucie) – świetny odstresowywacz :) A cały trening naprawdę bardzo udany.

Próbowaliście kiedyś boksu, kickboxingu lub chociaż jakichś elementów sztuk walki? Mnie coraz bardziej takie klimaty się podobają, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spróbować takiego "prawdziwego" boksu lub kickboxingu na profesjonalnych zajęciach.

9 komentarzy:

  1. Gdzieś kiedyś miałam w głowie żeby spróbować sztuk walki,więc może to jest dobra namiastka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. taką formę cardio to ja mogę robić! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam elementy kick boxingu w cardio :D ale jakoś sama czegoś takiego nie umiem sobie skręcić,a w domu teraz rzadko ćwiczę

    OdpowiedzUsuń
  4. :) kickboxing też ostatnio za mną chodzi! Nawet się poważnie z partnerem zastanawiamy, czy się nie zapisać na jakieś zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam żadnych sportów walki jednak po Twojej notce pochylę się nad tematem :). Jest tyle aktywności, których jeszcze nie próbowałam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ciekawią treningi z elementami boxu itp. Muszę kiedyś się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda super! już sobie zapisuję i spróbuję któregoś dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie próbowałam, ale zachęciłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze podlegają moderacji. Wszelkie złośliwe komentarze oraz spam będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...